pátek 6. listopadu 2015

Napište dopis! Svému budoucímu já...

Dnes mám super tip pro všechny, kdo rádi s nostalgií vzpomínají, pročítají si vlastní staré zápisky v deníku (či blogu) a rádi píšou dopisy. Napište dopis, který adresujete sami sobě. V budoucnosti.

Tuhle službu už jsem využila kdysi a byla bych na ni dávno zapomněla, kdyby mi na narozeniny nepřišel mail. Ode mě. Psala jsem si ho před pěti lety. Ať jsem si při psaní myslela cokoli, určitě bych netipla, že v době, kdy mi mail přijde, budu vdaná a budu mít dvě děti :-)
A že nevíte, co si napsat? To vám samozřejmě nemůžu radit, ale můžu prozradit, že já jednak psala to, jak žiju teď, a jednak jak si představuju, že budu žít, až mi dopis přijde. A na kdy že jsem ho načasovala tentokrát? Na prvního září roku 2021, tedy na první den, kdy holky půjdou do školy...

Pokud vás tenhle nápad zaujal, napište si dopis zde.


2 komentáře:

  1. Je to zajímavá služba. Akorát mám problém. Napsala jsem dopis a pak mi přišel e-mail, ať to potvrdím, tak jsem to samozřejmě potvrdila. A teď nevím, jestli to musím nějak platit, takže jsem stránku opustila. Je to zdarma? Počítala jsem, že ano. Takže to teď musím nějak zaplatit, nebo to mám nechat plavat? Omlouvám se, že se ptám tak hloupě, ale mám v tom trochu zmatek. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to zdarma. oni tam pak po potvrzeni mailu nabizeji moznost sponzorskeho daru, takze platba dobrovolna :) ja jim par korun paypalem poslala....

      Vymazat