středa 1. června 2016

Krkavčí matka


Tak dnes proběhl první den dětí holek a já to jako správná krkavčí matka vůbec neřešila. Však co, ony mi ke dni matek taky nepopřály!

Nevím, jestli je to tím, že jsou holky dvě, a tudíž na všechny "oslavy" nějak nezbývá kapacita a energie, nebo tím, že jsem v tomto směru neřešící matka (obhajuju se tím, že si to děti stejně ještě nebudou pamatovat), ale na nějaké velké slavnosti ku příležitosti prvního (ani žádného dalšího) měsíce, prvního zoubku, prvního lejna mimo plínu a také prvního dne dětí si nepotrpím. Sama jsem byla přitom zřejmě v průběhu svého prvního roku středobodem vesmíru minimálně každý měsíc, protože mi naši říkali, že mamka pekla malý koláček nebo dortík vždy, když jsem měla "měsíčniny". Tak to s dvojčaty opravdu nehrozí. Jsem ráda, že si vzpomenu, že to už je zase  o měsíc víc, a ještě radši, když k té příležitosti stihnu napsat článek na blog :-)

O to víc se ale vyžívají v oslavách moji rodiče. Ti si vzpomenou opravdu poctivě každý měsíc a skoro každý měsíc mamka něco donese (dost často to bývá oblečení, nebo něco jiného, co zrovna holky stejně potřebovaly, ale i tak, mamka to donese jako dáreček :-) ). Je to fakt milé, ale mám pak výčitky. Dneska byl třeba u prarodičů úplný Ježíšek (začínám se děsit prvních narozenin holek - ještěže už brzy půjdeme do většího!) a já nekoupila NIC. Teda jako jo, včera jsem jim objednala vložky do kočárku s paměťové pěny s krtečkem a taky pláštěnku na kočárek. A samozřejmě už řeším, co holky dostanou na své první narozeniny, to bude bezesporu událost s velkým U - nemáte tipy? Podělte se s tím, co vás napadlo pro vaše prcky. A taky se těším, až budou více vnímat věci - a dárky jim udělají skutečnou radost. A tak beztak budou pořád otravovat, že něco chtějí :)

Mno ale dnes holky kromě jiného dostaly zcela zásadní věc - a to je nočník! Né ledajaký! Hrající! Prostě a jednoduše, když do něj spadne bobek (případně cosi tekutějšího), zahraje melodii. To nevymyslíš :) Moc nevím, jestli na ně jako opravdu mám zkoušet už v tomto raném věku nočník - nerada bych je podcenila, ale podle mého ještě dlouho nebudou vědět, která bije. Osobně nejsem pro spěchání na děti v tomto směru - i když holkám samozřejmě nechci ještě do školy dávat plínu. 

Co vy a nočník? Posazujete? Od kdy? 
A budu se těšit na tipy na narozeninové dárky!

B.

6 komentářů:

  1. My jsme tedy ke dni dětí dostávali maximálně sladkost plus se zúčastnili nějaké pořádané akce a na to mají holky ještě čas:-) A slavit měsíčniny, to opravdu někdo dělá? Doteď jsem neměla tušení o co svou holčičku ochuzuju:-) Upřímně myslím, že psát jim měsíční přehledy je ten nejlepší dárek, který od vás jednou dostanou:-) Kéž bych měla takové literární střevo jako vy;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář:)
      Slavit měsíčniny asi moc standardní tedy není, ale musela byste znát mé rodiče. Oni to vše velmi prožívají a já jakožto jejich prvorozená dcera jsem si tehdy užila jejich nadšení. Na jednu stranu je to trochu potrhlé, ale na druhou stranu ten, kdo je objektem tohoto jejich zájmu, si může užít určitý punc výjimečnosti. Je to milé vidět, že jim na holkach záleží zrovna tak jako kdysi na mně. Výčitky, že s holkama každý měsíc neslavím, berte trochu s nadsázkou:)

      Vymazat
    2. Vždyť já jsem si taky dělala legraci, že svou dceru o měsíčniny ochuzuju:-) A s tou výjimečnou péčí tomu úplně rozumím - když porovnám 2 alba miminkovských fotografií mé starší sestry a moje fotky v obálce, které se ani nedočkaly nalepení do alba:-) Zato teď si moje dcera užívá jako první vnouče, jak jsou z ní mí rodiče "poprdění"!
      A jinak celkově díky za prima blog. Objevila jsem ho nedávno a je to pro mě super nahlédnutí co nás asi čeká - dcera je silvestrovská:-) A obdivuju, jak zvládáte 2 naráz!

      Vymazat
    3. Tak to já jsem prvorozená, takže já byla ta více hýčkaná. Ale segra pak zase byla takový ten benjamínek (trochu rozmazlováný - musím opatrně, protože to tu segra čte :-D )

      Děkuji moc za pochvalu blogu, udělalo mi to radost. Můžu se čistě že zvědavosti zeptat, jak jste na nás přišla? :)

      Vymazat
    4. Tak to já jsem prvorozená, takže já byla ta více hýčkaná. Ale segra pak zase byla takový ten benjamínek (trochu rozmazlováný - musím opatrně, protože to tu segra čte :-D )

      Děkuji moc za pochvalu blogu, udělalo mi to radost. Můžu se čistě že zvědavosti zeptat, jak jste na nás přišla? :)

      Vymazat
    5. Omlouvám se, že jsem nereagovala, ale dala jsem si do RSS vaše nové články, ale ne komentáře. Tak teď jsem ze zvědavosti mrkla, když jsem četla nový článek:-)
      Blog jsem objevila úplnou náhodou přes jiný blog, když jsem hledala něco zajímavého ke čtení při kojení. A vzhledem k tomu, že naše malá je taky "zkumavková", tak jsem si u blogu o IVF zavzpomínala!

      Vymazat