úterý 9. srpna 2016

Vnitřní pnutí

Docela dlouho bojuju s takovým vnitřním pocitem nespokojenosti. 
Svou zásluhu na něm má možná i moje máma, která se do mě před nějakým časem opakovaně obula s tím, ať "něco dělám" a nevymlouvám se neustále na to, že mám dvojčata. Dost mě to šokovalo a brala jsem to od ní jako podpásovku. Jsme u nich s holkama docela často a kdo jiný, když ne ona, by měl vědět, že se s dvěma ročními dětmi fakt neflákám. Je ale pravdou, že ač se mi zdá, že vše zvládám o kus líp než dřív, spokojená se sebou nejsem. Štve mě spoustu věcí. Že nezvládám domácnost - o úklidu se nedá vůbec mluvit, nevařím - protože mi nosí obědy z práce muž, mám dobrých pár kilo navíc, protože se za á nehýbu (přičemž na pohyb jsem byla zvyklá, před dětmi jsem byla zvyklá a měla jsem ho ráda), za bé se v jídle rozhodně nějak nekrotím a za cé si po usnutí holek večer "dopřávám" různé dobroty ve formě chipsů, popcornu, tyčinek, zmrzliny a já nevím čeho všeho ještě. I způsob trávení večerů mne vlastně štve. Drtivá většina večerů vypadá tak, že oba s mužem bezduše civíme do monitorů. To jsme sice čučeli i před dětmi, ale několikrát týdně jsme to prokládali programem venku, nebo aspoň filmem doma. Taky mě štve to, že jsem nevyužila toho, že jsem v průběhu celého těhotenství a několik měsíců poté nekouřila a nyní jsem si pod rouškou "relaxačního cigárka" začala opět téměř pravidelně ničit tělo a zdraví. 

Zní to jako pěkná depka, co? Ale to tak právě vyznívat nemá, protože jsem dnes na procházce s kočárkem přemýšlela, CO S TÍM. Takže mě napadlo pár bodů, které by mi mohly pomoct zlepšit současný stav a tím i mé mínění o sobě samé. 
  • Muž mi přestane nosit obědy a začnu si vařit - samozřejmě jakž takž zdravě - hodně zeleniny, žádné smažené atd.
  • Začnu zase pít čistou vodu - v těhotenství mi čistá voda přestala chutnat a naopak jsem začala pít slazené a už mi to bohužel zůstalo - to taky může za nejedno kilo navrch!
  • Jeden večer v týdnu si vyhradíme jako filmový - už od rána budeme oba vědět, že se dnes bude koukat na film a budeme se mít na co společně těšit. 
  • Stop večerním chipsům apod. 
  • Stop kouření 
  • Naučím konečně i Aničku aspoň večer usínat samotnou, čímž se mi snad výrazně zlepší kvalita spánku, páč nebudu muset každou hodinu vstávat a podávat Aničce dudlík, případně ji jinak utěšovat.
  • Začnu holkám čistit zuby a přihlásím je k zubaři (mám v hlavě výčitky, že jsem s tim nezačala už dávno)
Ještě bych chtěla napsat předsevzetí, že si nebudu dělat hlavu s kecama některých členů rodiny a nebudu analyzovat každé jejich slovo a přemýšlet, jestli ho řekli opravdu s takovým tónem, jak se mi zdálo, a jestli tím mysleli to, co si myslím, že mysleli.... To mi ale tuším moc nepůjde - i když mi dřív bylo docela jedno, co si o mně většina lidí myslí, ba u některých mě přímo těšilo, že si myslí, že jsem jiná, trhlá, nebo střelená...
 
Vidíte, já k předsevzetím nepotřebuju ani Silvestra :D To bude možná tím, že je srpen a já mám v srpnu narozeniny (letos poslední začínající dvojkou...)
 
Čím si zlepšujete život vy, nebo co byste mi ještě poradili? :)

3 komentáře:

  1. To je teda poradna porce predsevzeti ...:) na to, ze mas dvojčata vypadas paradne .... A nemyslím si, ze vypadás hůř než před holkama, jsi porad stejně krasna:) ale je fakt, ze když tedka jim par dni jakoze zdravéji, dělá mi to dobře hlavně na duši :)) mám pocit, ze pro sebe konečně něco dělám a u nekoureni te budu maximálně podporovat, ale az po víkendové chatě :)

    OdpovědětVymazat
  2. No nemáš toho zrovna málo :-) Hodně štěstí v plnění předsevzetí. To kouření bych taky potřebovala odbourat, sice kouřím málo, ale pěkně mě to štve. Jenže mi to u piva tak chutná (stydící se smajlík)

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, naprosto mi mluvíš z duše, jak kdybysme byly jedna tatáž osoba. Našim klukům bude teď rok a přestala jsem jsi nalhávat že to zvládám😂nejlepší je, když potkám někoho se staršími dvojkami tak říkají, že bude hůř. Pomoc pomoc.a jak se zbavit kouření, až na něco přijdeš tak to zverejni, protože vůle je to, co matkám od dvojčat schází.

    OdpovědětVymazat