pondělí 1. února 2016

Co se mi osvědčilo z produktů pro děti

Rozhodla jsem se s vámi podělit o věci pro děti, které se mi za ten půlrok osvědčily a zalíbily. Nebudu dlouho chodit kolem horké kaše a rovnou se na to vrhnem.

Spací pytle - myslím že dost dětí (většina) v noci nebo při usínání kope nožkama a přikrývku si odkope. Holkám jsme proto pořídili spací pytle a nemůžu si je vynachválit. Máme tyhle, ale myslím, že v nich nebude velký rozdíl a s žádným nesáhnete vedle.

Vanička Stokke Flexibath - Je naprosto ideální pro lidi, kteří mají malý byt jako my. Je totiž skládací a tudíž opravdu šetří místo. Její nevýhodou je ale docela vysoká pořizovací cena - my ji dostali darem od mých rodičů, sama bych nic tak drahého nekoupila. Taky myslím že bude spíš na menší mimina, nebo pak na děti, které sedí.


Pěnová podložka do vany - holky z výše uvedené vaničky už trochu vyrůstají - když je do ní namočím, začnou se šít a bouchat do hlavy o její okraj. Proto v poslední době používáme pěnovou podložku do vany, na které holky vypadají docela spokojeně. Napustím do vany trochu vody, položím holky na podložku, namydlím, osprchuju a je hotovo :) Je výhoda, že holky nemusím celou dobu koupání držet, spíš jen přidržovat, protože už se melou a nechci, aby z podložky sklouzly do vany. Až budou holky sedět, určitě pořídíme sedátka do vany.


Mycí olejíček na zadek od Eoné - některé maminky ho používají místo vlhčených ubrousků. Já ho mám spíše jako akternativu k nim, případně když někam jedeme - je praktičtější vzít lahvičku s olejíčkem a pár suchých perlanových ubrousků, než si v sáčku nést pár vlhčených ubrousků (ano, asi existuje i cestovní malé balení vlhčených ubrousků, ale to určitě nebude moc ekonomicky výhodné a taky se asi až tak rychle nespotřebuje a ubrousky by mohly vyschnout). Navíc krásně odstraňuje, ehm, exkrementy. Když holkám nechci nebo nemůžu jít umýt zadek od hoven pod tekoucí vodu, nastříkám olejíček a jde to všechno fakt hezky dolů a taky mám pocit, že pak mají zadeček takový hebký.


Kabátky - hrozně praktická věc, hlavně teď na zimu. Když bylo v bytě chladněji, měla jsem pocit, že jim jen v overálku nebo body s kalhotami není dost teplo. Zároveň by ale svetr nebo mikina už bylo příliš. Rozpínací kabátek ze silnější tričkoviny byl úplně ideální řešení. Něco takového:


Body z Outlastu - první bodýčka z tohohle materiálu jsme podědily po dcerce kamarádky. Líbily se mi natolik, že jsem pořídla vlastní. Jednak jsou z příjemně teplého materiálu (kabátek už na doma není potřeba :-)), jsou fajn elastické, takže vydrží docela dlouhé období a taky mají skvěle řešené okolí krku - po obou stranách se výstřih zapíná na druky a tudíž není vytahaný, ale pěkně přiléhá. Kupovala jsem v eshopu Little Angel.


Kukličky s merinem od DupeTo - přemýšlela jsem, co holkám obléct ven, aby jim netáhlo na krk a aby jim to pěkně chránilo ouška před větrem. Kuklička se mi zdála jako ideální volba. Objednala jsem tedy od uživatelky DupeTo z Fleru. Jsou podšité merinem, které je jednak zahřeje a jednak je velmi příjemné na omak. V šílených mrazech jsme ven nechodily, ale jinak bych jim na kukličku dala možná ještě čepičku, ale myslím že do teplot okolo nuly je samotná kuklička úplně dostačující. Nemůžu si ji vynachválit!

Rostoucí tepláčky od DupeTo - od DupeTo se mi zalíbily i rostoucí tepláčky, a tak jsem si je nechala ušít ve stejném designu jako kukličky. Jsou skvělé! Mají v pase a kolem kotníčků pružné náplety, které se obvodu dětského tělíčka hezky přizpůsobí. Zatím holky mají pas pod prsama, takže myslím, že jim dobře půl roku budou sedět. Jsou prostě bezva a holkám moc sluší.


Omyvatelný bryndák - jakmile jsme začali s příkrmy, věděla jsem, že už nebude stačit omotat holkám krk plínou, jako jsme to dělali doposud při krmení mlékem. Chvíli jsem používala klasické látkové bryndáky, ale ty po jednom použití byly na vyprání. Slyšela jsem, že existují omyvatelné bryndáky a hned je pořídila. Mám jeden plastový od Aventu a pak z takového omyvatelného šusťáku. Zatím mi připadá ten šusťákový asi lepší. 



Bílý šum - stáhla jsem si do telefonu tenhle zvuk a pouštíme ho Adélce skoro u každého uspávání. Ze začátku fungoval úplně magicky, teď jsou už jeho účinky o něco slabší, ale používáme ho pořád a myslím, že nám zachránil život.

Dávkovač sušeného mléka Avent - koupila jsem ho hlavně na cesty, ale teď ho spíš používám na noc - večer před spaním si připravím požadované dávky sušeného mléka a když se holky vzbudí, jen nachystám vodu a nasypu. Ušetří sice v podstatě jen pár vteřin, ale v noci oceníte i to. Navíc je fajn, že se dá dávkovač rozebrat, vyndají se přihrádky a vznikne zavíratelná mistička třeba na příkrmy. 



Hacka - používáme ji jen pár dní, ale já jsem zatím nadšená! Ideální pro děti, které vyžadují uhoupávání ke spánku jako naše Adélka.


A co se osvědčilo vám a vašim dětem?

7 komentářů:

  1. Molitanové lehátko máme teď asi 14 dní a je super. Z látkového mi Venouš cestoval dolů a tu konstrukci měl vždycky v půli zad. Takže za mě už jedině tohle!
    Medvídka mám taky, ale nepoužívám ho. Přišlo mě to víc navoněné než mokré ubrousky, takže jsem zvolila ubrousky jako menší "zlo" :-).
    Díky za tip na kuklu. Já celou zimu řeším, jak udělat, aby mu netáhlo na krk. Mám takév šátečky, nechala jsem si ušít nákrčník, ale ani jedno nefunguje ideálně. Kukla mě napadla, ale nechtěla jsem si ji nechat uplést, protože Vašík má hodně citlivou kůži a vlna se mi tím pádem nelíbí. Tak kdyby ještě udeřily mrazy, pořídila bych asi tohle :-).
    Co se týče bryndáků, mám šusťákový i plastový od samého začátku. Šusťákový je lepší, pohodlnější, ideální na cesty. Plastový má zas výhodu v tom, že si ho Venouš hůř připlácne na obličej a rozmatlá :-D. Ale talčí ho zapínání za krkem a není trovna pohotové jako suchý zip. No, možná mu ještě šanci dám. Ale co jsem teď objevila a co mi přijde super, obzvlášť na krmení "barevným" jídlem (mám zničených spoustu bodýček, co nejdou vyprat) je taková "plášťěnka" z Ikea. Je to i s rukávama, působí to trochu jako svěrací kazajka :-), ale zakryje ho to celého. Samozřejmě pořád je tu ta neváhova, že to vezme celý a omatlá si s tím ten obličej, ale bodýčka zatím všechna přežila :-). Jen je to už prý doprodej, takže jsem koupila rovnou 3. Tak kdybys měla zájem, neváhej si zajít do Ikea, ať to ještě mají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys dnes doháněla nedočtené články na mém blogu, co? :-D To mám radost! :-)

      Díky za super tip na kazajku, zajedu se podívat do Ikei (mám ji přímo naproti domu) a kdyžtak taky nakoupím zásoby. Akorát je problém, že bych takovou nějakou pláštěnku potřebovala i já :-( :-D

      Vymazat
    2. a jinak si myslím, že kukličky budou nositelné i na jaře, nejsou nějak hrubé a myslím, že to merino dobře reguluje teplotu a nebude přehřívat. Takže klidně neváhej a objednej Vašíkovi :)

      Vymazat
    3. Jojo, doháněla ;-). Chystala jsem se už dlouho, jen nějak nebyl čas. Obdivuju, že s dvěma dětmi stíháš ještě takhle psát články. Já vůbec :-(. Pořád jsem venku nebo máme doktory, rehabilitace, návštěvy a doma si hrajeme. Když večer usne, já se najím, umyju a taky jdu spát. Síla na psaní není :-(

      Vymazat
  2. já právě zvažuju koupit ten plastový bryndák, takže se to nevyplatí? já právě myslela, jak to jídlo padá, že to napadá do té kapsy a ne pomimo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja ho pouzila jednou a pak uz ne. Ale planuju koupit "bryndakovy kabatek", ktery vychvalovala Bublina. Maji ho pry v Ikei, ale za vetsi penize i v jinych eshopech (kdyz hledas "bryndak s rukavy")

      Vymazat
  3. Bílý šum je k nezaplacení!

    Molitanová podložka mi leží ve skříni, ještě jsem ji pořádně nedocenila :)

    OdpovědětVymazat